12-10-2010 Ringen

Gud vad jag har mailat fram och tillbaka med bluenile och jamesallen. Det är skitsvårt att bestämma. Min förlovningsring är en halvallians så den är lite högre pga diamanterna. Och eftersom jag ska ha en solitär så är ju risken att mittstenen krockar med min förlovningsring och det blir en glipa mellan. Men nu har vi mailat 100 gånger och jag tror att jag har hittat en riktigt bra hos bluenile. Så det blir antagligen den.
Det är verkligen värt att beställa från USA. Jag har kollat på en ring här hemma med exakt samma kvalitet på stenen och samma bredd på skenan. Här hemma kostar den 30 000kr och om jag beställer från USA ligger den på 15 000kr. Sedan får man ju räkna med tull och moms, men det blir ju ändå rejält mycket billigare.
Ni får se bild sedan när jag har bestämt mig helt :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Sv: jepp, klänningen har jag klar :) Kändes inte så svårt då man ändå bara ska ha den en dag. Men ringen är långt från klar.. Stenar ska det vara och gärna vitguld men utöver det är jag helt lost! Med en slät guldring som förlovningsring är möjligheterna dessutom oändliga.. Men men, förhoppningsvis hittar jag en som jag faller pladask för :)

2010-10-13 @ 09:35:08
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0