16-10-2010 Provat klänningar

Ja, då har jag (vi hela familjen) varit och provat klänningar idag. Provade kanske 5 st men ingen var bra. Jag är ju en storlek 32, så det är ju hopplöst att prova en 36:a och föreställa sig hur den skulle se ut om den satt som den ska. Men det jag kom fram till var i alla fall att jag ska ha en ganska nätt klänning. Jag försvann helt i dom klassiska A-linjeformade klänningarna. Så det är nog inget för mig. Sonen var så söt och sa att mamma var fin i den vita klänningen. Gissa om det kändes bra att höra :)
Nästa lördag tänkte jag dra med mig min mamma eller min blivande (om vi får barnvakt) till Göteborg för att dra en runda i fler affärer. Då hoppas jag att jag hittar just min klänning :)
Det blev ingen mintchokladtårta igår, så jag bakade den nu för en stund sedan. Så nu ska den bara svalna och sedan ska glasyren på och in i kylen en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0