2010-09-30 Sätta igång nu

Nu var det ett tag sen när jag har här inne och skrev. Allt kändes så långt bort så jag kände att det inte riktigt gick att gå vidare. Men NU börjar stressen faktiskt komma. Det är drygt 9 månader kvar och vi har inte gjort någonting. Eller jo. Kyrka är bokad och feststället. Men inget mer än så.
Så nu börjar det bli dags att bestämma färgtema, designa inbjudningar och alla andra trycksaker. Det får ju sambon sköta eftersom han trots allt jobbar med det :) Så jag liter på att det blir riktigt bra. Så då kan jag hålla mig till att bestämma allt annat.
Igår så hade sambon hittat en perfekt låt som han ville ha när vi går in i kyrkan. Själva melodin och texten var jätte bra. Men han som sjöng lät som en kratta. Det var en gammal gubbe med rosslig röst. Så jag sa att det var svårt att tänka sig den eftersom jag verkligen inte gillade hans röst. Då tyckte sambon att "du bestämmer allt annat så nu har jag bestämt att det blir denna" Okey. Det är ju lite sant :) Så det får nog bli så :) Förhoppningsvis vill ett par vänner sjunga. Och då kommer det bli perfekt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0